Az egyik névadó márka lehet a Fiat-Chrysler–Peugeot-Citroen-fúzió áldozata
A közel százéves amerikai Chryslert megszüntethetik az amerikai–olasz–francia fúzió nyomán.
A közel százéves amerikai Chryslert megszüntethetik az amerikai–olasz–francia fúzió nyomán.
Leállítja a belső égésű motorok fejlesztését a PSA, a szentgotthárdi Opel-gyár tulajdonosa.
Évente mintegy 9 millió autót gyártó cégcsoport lesz a francia-olasz-amerikai-német márkákat tömörítő óriásvállalat.
A magyar autógyárak termelésében egyelőre nem okozott fennakadást a koronavírus terjedése.
A városi kisautók szegmense erősen visszaszorult az utóbbi időkben, pedig villanyhajtással párosítva ezek igazán tökéletes közlekedési eszközök a nulla emissziós elvárású belvárosi övezetekbe.
A DS márka, ami a francia Citroenből kialakított önálló prémium brand, már a harmadik modelljét mutatta be.
Az olaszok korábbi népszerű városi autója a hírek szerint 2022-ben kerülhet újra piacra.
A magyar gyár által összeállított motorok jelentik a francia-német autóipari konszern legnagyobb számban készülő erőforrását.
Még karácsony előtt aláírják a megállapodást a világ negyedik legnagyobb autóipari csoportjának létrehozásáról.
Például a néhai DS, vagyis "Déesse", az istennő ilyen lenne mai olasz feldolgozásban.
Készülnek az új, 1,2 literes turbó benzines motorok gyártására.
Carlos Tavarest, a PSA elnökét kérdezték arról, egymásra találhat-e a francia konszern és az FCA, Fiat-Chrysler-csoport?
A francia avantgárd mindig tiszteletre méltó művészeti törekvés volt és kétségtelen, hogy a legfiatalabb francia márka a DS legújabb modellje is erőteljesen eltér a jelenlegi autók többségétől. Szalont nyitottak Budapesten és bemutatták az újdonságot.
Arra kérik a gyárakat, finanszírozzák a régi, büdös autók lecserélését.
Elég jó pozícióba került a magyarországi üzem azzal, hogy a francia tulajdonos itt fogja gyártani egyik legnagyobb darabszámú motorját.